1ste week.!!! - Reisverslag uit Coco, Costa Rica van Arno Os - WaarBenJij.nu 1ste week.!!! - Reisverslag uit Coco, Costa Rica van Arno Os - WaarBenJij.nu

1ste week.!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Arno

17 Augustus 2008 | Costa Rica, Coco

Hey allemaal...!!
Hoe is het in NL...?? Hier is het super, heerlijk weer met af en toe en flinke bui maar die zijn meestal savonds.... Heb de eerste week veel gedoken met Ronnie en heb ondertussen mijn Open Water Dive Certification gehaald..!! Its Ronnies Birthday vandaag en gaan in de middag 4 uur op zee vissen...:D:D en savonds nog ff het stadje in om het verder te vieren.... Vanavond staat ook de auto al klaar voor de trip naar Arenal morgen... De omgeving is hier echt gigantisch mooi ( ik zal de fotos deze week nog ff uploaden )... De 21ste gaan we met een grote groep naar Bats Islands waar zeel veel aparte vissoorten te zien zijn ( preciese namen weet ik zo niet ) maar volgens ronald moet je daar geweest zijn en we hadden mazzel dat er zon trip uitgezet was !!!:D maar ik ga er een eind aan maken want we moeten zo de boot op om eens even echte vis te vangen :D:D:D

Groet Arno

  • 17 Augustus 2008 - 17:27

    Lukas:

    Hey Arno!

    Klinkt goed alsof je het goed naar je zin hebt daar, gefeliciteerd met je duik diploma enb met Ronald natuurlijk (kan je hem namens mij ook feliciteren?)! maak er een mooie tijd van!

    Lathor!

    Lukas

  • 17 Augustus 2008 - 19:14

    Pa En Ma:

    happy birthday and lots of fish and fun today.

    kissssssss (23)

  • 23 Augustus 2008 - 18:05

    Gonnie:

    vertel over jullie 2e week, we zijn zeer benieuwd!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Coco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

1ste week.!!!
Arno

Actief sinds 02 Juni 2008
Verslag gelezen: 718
Totaal aantal bezoekers 1682

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 29 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: